وقتی که مشتری بخواهد محصول و خدماتی اخذ نماید. طراحی اپلیکیشن ترجیح میدهد آن را از شرکتی تنظیم نماید که نامش را شنیده باشد. تا اینکه متاع را از شرکتی تهیه و تنظیم نماید که به هیچ وجهً شناختی از آن ندارد.
موسسات همواره درپی استخدام و استفاده برندهای دارای اعتبار و شناخته گردیده میباشند. چون در حالتیکه مال و سرویس ها یک کمپانی نامعتبر را تنظیم و مشکلی ساخت و ساز خواهد شد، خریدار جنس تحت پرسش خواهد رفت. البته در حالتی که این مال و سرویس ها از کمپانی شناخته گردیده و معتبری تنظیم گردیده باشد. حتی وجود اختلال در فرآورده و سرویس ها سبب نمیشود که فردی کهاین متاع ها را تهیه و تنظیم کرده ذیل پرسش برود.
امروزه عنصرها مختلفی در کنار آشنایی اسم مارک بر فروش محصول و تولید ها شما اثر میگذارد، ولی همچنان آشنایی اسم مارک نقش بزرگی در تصمیم آخری خریدار بازی می نماید.
آیا شما بر روی آزمودن چگونگی یک کالای ناشناخته ریسک میکنید؟ یااینکه کالایی را میخرید که از چگونگی آن باور خیال بیشتری داشته باشید. اکثر اوقات ما آیتم دوم را گزینش خوا هیم کرد. اکثر زمان ها ما به برندی اتکا میکنیم که اسم آن را به شناسیم. در واقع در اکثر وقت ها مفاد فقط ادله متکی بودن ما به کالای یک مارک، آشنایی اسم آن مارک میباشد.