X
تبليغات

تصویر ثابت

ایجاد و تست نمونه اولیه در طراحی اپلیکیشن
loading...
YourAds Here YourAds Here

مرجع مقالات طراحي اپليكيشن تخصصی

بازدید : 13
يکشنبه 2 مرداد 1401 زمان : 14:44

وقتی که یک طرح استوار برای جریان کاربری دارید، طراحی اپلیکیشن وقت آن میباشد که مثال‌های اول مختلفی را ساخت و ساز کرده و آن‌ها‌را آزمایش نمائید. مثال اول یک نوع ملموس جریان عمل وب سایت شماست. این فعالیت به شما اذن می دهد پیش از پیاده سازی حقیقی وواقعی اشتباهات پنهانی را حل نمایید، که سبب صرفه‌جویی در وقت و هزینه شما می‌گردد.

مثال نخستین خویش را با یوزرها حقیقی و واقعی آزمایش فرمایید

مدام عالی میباشد تا مثال نخستین جریان کاربری خویش را با یوزرها حقیقی وواقعی آزمایش فرمایید. میتوانید از دسته کوچکی از مخاطبان گزینه مقصود خویش (که محترم خریدار شما مطابقت و همخوانی میباشند) برای آزمایش به کار گیری نمایید. طبق نیاز خویش مثال‌های متعددی را ساخت و ساز فرمائید. از این تیم بخواهید مثال اول شما‌را نظارت کرده و اقدامات اجرا‌گردیده را بیابند. آنها‌را تشویق نمائید برخورد صادقانه‌ای را ارائه دهند.

زمانی برخورد آنان‌را پیدا کردید. همت نمایید با به کارگیری از آزمایش A/B به خطاها بپردازید. شما میتوانید بیش تر از یک جایگزین برای حل یک مساله خاص ارائه دهید. آزمایش A/B به شما امداد می‌نماید شایسته ترین راه حل ممکن را با اعتقاد تعیین نمائید.

اما استحصال به مشتریان حقیقی وواقعی در آزمایش مثال اول گران میباشد. با این درحال حاضر این مساله را تحت عنوان سرمایه‌گذاری در تشکیل داد یک اینترنت‌تارنما با تبدیلات فروش بالا در حیث بگیرید. همینطور، می توانید متخصص UX را استخدام نمائید تا مسائل بالقوه را با جریان کاربری جان دار پیدا نماید. این آیتم ارزان‌خیس خواهد بود، البته به اندازه آزمایش با مشتریان حقیقی وواقعی جامع وجود ندارد.

حفط باصرفه‌سازی

ساخت و ساز جریان کاربری مراحل مداومی میباشد. مشتریان از نقاط ورودی نو به کارگیری خواهند کرد، رقبای‌تان موادتشکیل دهنده جریان کاربری بهتری را ادغام خواهند کرد، و اینترنت نیز در درحال حاضر تکامل میباشد. شما نیز بایستی به صورت منظم با صرفه‌سازی جریان کاربری را خویش را نگهداری کرده و ادامه دهید تا درباره‌ی با این تغییرات باقی بمانید.

می توانید سوالهای پایین را از مخاطب بپرسید.

آنان چه چیزی را در وب سایت شما دوست دارا‌هستند؟ آیا گزینه منحصربه‌شخصی وجود دارااست که آنها را تشویق می‌نماید تا مجدد به وبسایت شما بازگردند؟

دیدنی‌ترین خصوصیت وب سایت شما چیست و چرا؟

کدام نصیب از وب سایت را غیر دیدنی میدانند؟

چه چیز دیگری را سفارش می‌نمایند که اینترنت‌تارنما شما می بایست داشته باشد؟

درنهایت، چه‌طور آنان تجارب کاربری (یا این که تجارب خرید) را تحلیل می‌نمایند؟

هنگام به‌روزرسانی جریان کاربری خویش، این برخورد را در لحاظ بگیرید. برای مثال، می توانید عملکرد فرمایید عنصرها غیرجذاب را در تارنما خویش مبتنی بر برخورد مشتری تغییر تحول دهید و ملاحظه کنید آیا تغییرات میتواند فروش شمارا بهبود بخشد.

توده‌بندی

جریان کاربری و تجربیات کاربری با یکدیگر راجع‌به میباشند. در حالتی‌که جریان کاربری را بهبود داد، تجربیات کاربری نیز تقویت می گردد. ولی پیش از اینکه پیاده سازی جریان کاربری را تهیه فرمائید، مطمئن گردید که از روش این سه نکته پیش می روید. این مفاد به شما امداد خواهند کرد تا یک جریان کاربری تبارک را در اینترنت‌وب سایت خویش پیاده فرمائید. هنگامی شما میدانید چه چیزی بایستی ساخته گردد، هیچ چیزی نمی‌تواند جلوی جذب دیده‌انداز شما‌را بگیرد.

برچسب ها طراحی اپلیکیشن ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 189
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 93
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 6
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 160
  • بازدید ماه : 576
  • بازدید سال : 1561
  • بازدید کلی : 7328
  • کدهای اختصاصی