چه وقتی مبادرت به ریدیزاین لوگو کنیم؟
اینک که طراحی اپلیکیشن می دانید چه دلایلی سبب میگردد تا یک لوگو نیاز به ریدیزاین داشته باشد، این واضح میباشد که بازه زمانی فرا وصال لوگو شما متعلق به سؤالات زیری خواهد بود که می بایست از خودتان بپرسید:
آیا کمپانی اینجانب با بسط و یا این که تکامل قابل توجهی مواجه شدهاست؟
آیا فرآیند کسب و عمل اینجانب در گیر تغییرو تحول شدهاست؟
تغییر تحول استراتژی برندینگ اینجانب موجب از عمل افتادن لوگو شدهاست؟
ذائقه و ذوق وسلیقه مخاطبان اینجانب عوض شده؟
آیا برخورد حسی قابل قبولی از لوگو خویش اخذ نمی کنم؟
تغییر و تحول نظام برندینگ و مد جهانی لوگو منرا به یک لوگو تاریخ قبلی تبدیل نموده است؟
آیا لوگو اینجانب بیشتراز اندازه پیچیده میباشد؟
اصول زیبایی شناسی و استانداردهای بروز پباده سازی در لوگو اینجانب به خیر رعایت نشده میباشد؟
آیا انتها قدمت لوگو فرا رسیده میباشد؟
لوگوی اینجانب بضاعت رقابت با لوگو بقیه برندها را داراست؟
مخلوط و یا این که تفکیک کسب و کارم در کل با بقیه کسبوکارها پیش آمده میباشد؟
مخاطبان جدیدی وارد کسب و کارم شدهاست و یا این که آیا با تغییر و تحول مخاطبانم روبرو گردیده ام؟
شما بعد از مطالعه عارضه ها ریدیزاین لوگو و سوال این سؤالات از خویش شایسته ترین فردی میباشید که میتوانید تشخیص دهید فعلا نوبت پباده سازی دوباره لوگو شما میباشد یا این که نه که اما مشورت کردن درست با تاکسیهای برندینگ و مارکتینگ نیز پیش از آغاز فرایند بازطراحی لوگو می تواند به فرآیند فعالیت شما یاری دهد.
طریق ی ریدیزاین لوگو
اصول پباده سازی دوباره لوگو
درک کردن موارد ذیل به شما یاری خواهد کرد که به اصولیترین صورت ممکن دست به پباده سازی دوباره لوگو خویش بزنید. این نکات عبارتاند از:
تبدیل لوگو پیشین به لوگو پیچیدهخیس عملاً باخت ریدیزاین لوگو را به یار و همدم خواهد داشت
می بایست همچنان تفاوت کسب و عمل شما با رقبا محافظت گردد بهسیرتکاملای که برای رقابت با آنها می بایست بازگویی قیمتهای ویژه و رقابتی برندتان در پباده سازی لوگو در حیث گرفته گردیده باشد.
دقت به عمر و سابقه به روزرسانی لوگو قادر است فرضی گشوده از مراحل ری گشوده پباده سازی لوگو را به شما کادو دهد.
دقت داشته باشید که تغییرات کسب و عمل شما و مواجهه با عارضه ها معلوم نامبرده گردیده در رابطه با ریدیزاین لوگو، می تواند مقصود شما از گشوده پباده سازی لوگو را بر شالوده به عبارتی عارضه ها صورت دهد.
داشتن یک نرم افزار هنگامی پیشبینی در رابطه با بازطراحی لوگوی آینده نگری دیدنی در استراتژی برندینگ میباشد(به صورت نمونه اپای برای پباده سازی دوباره لوگو در هر 6 سال).
بعداز ریدیزاین لوگو خویش چه عمل بایستی کنیم؟
تصوری بخش اعظمی بر این میباشد که هنگامی پباده سازی دوباره لوگو خویش را به اتمام رساندند، دیگر کارشان کل شدهاست. بایستی بگوییم کهاین تماماً اعتقادوباور اشتباهی میباشد مخصوصاً که درصورتیکه شما مارک بسیار شناخته گردیدهای باشید. فکر کنید که بعداز برای مثالً 5 سال رخ خویش را تغییر تحول بدهید (فیلم تغییرو تحول فیس نمونه خیر میباشد). آیا اطرافیانتان شمارا خواهد آشنایی. صراحت دارد به جهت این که شما به عبارتی انسان با خصوصیتهای خاص خویش میباشید، پس از سپری شد مقداری بازه زمانی بدین زمینه پی خواهید موفقیت اما در هر شکل دیگر فیس شما تغییر و تحول یافته میباشد. مارک شما بعداز ریدیزاین لوگو مستلزم یک کمپین گسترده تبلیغاتی برای شناساندن صورت تازه کسب و کارتان میباشد. حتی اکثری نیز استراتژی برندینگ خویش را برای این فعالیت تغییر تحول میدهند. شما بایستی از هر ابزاری به کار گیری فرمایید تا بتوانید فیس نو خویش را به مخاطبانتان بشناسانید. این نکته بسیار بسیار دارای اهمیت میباشد. اینکه بتوانید بعداز گشوده پباده سازی لوگو خویش به خیر و خوبی لوگو جدیدتان را به اصطلاح بازشناسی کرده و احساسات گزینه انتظار نو را بدست بیاورید و اساسیخیس از آن ثبات احساسات دیرین را به ارمغان بیاورید.
احساسی که سالهای متعددی را برای ساخت و ساز آن در ذهن مخاطبان خویش سپری کردهاید. فارغ از یک نرمافزار بازشناسی خوب برای لوگو نو مارک، عملاً لوگو شما شاید تازه و ناشناخته خواهد شد. حتی در صورتیکه پباده سازی دوباره نیکی داشته باشید، ناشناخته ماندن لوگو موجب ناکامی ریدیزاین لوگوی شما میشود. پس فرآیندهای بعداز گشوده پباده سازی لوگو را به طبعً می بایست دورازشوخی بگیرید تا در غایت به موفقیت مارک شما دراین مورد سبب خواهد شد. شما می توانید با به کار گیری از یک مشورت کردن صحیح به سود مناسب از اقدامات بعداز گشوده پباده سازی لوگو خویش برسید که دراین باره کارشناسان برندینگ پارماتیک همواره مهیااند تا در اینشیوه یاور شما باشند و پیروزی را در ریدیزاین لوگو برای شما به ارمغان بیاورند.
فیض گیری
کلاً این به طور کاملً قابل فهم میباشد که پباده سازی لوگو مطلوب برای یک کمپانی و یا این که یک کسب و فعالیت فرآیندی میباشد که نیاز به تمرکز و مدت بالایی داراست البته ممکن میباشد به خیال و خاطر حادثه افتادن بعضا از دلایلی که درین نوشته ی علمی تماما آنهارا شرح دادیم این لوگوها در گیر تغییر و تحول و تحولاتی شوند. تشخیص دوران مبادرت به بازطراحی لوگو، با دقت به عارضه ها و سوال سؤالاتی در رابطه با آن ها به عهده صاحبان کسب و فعالیت میباشد که اما با ادویه یک مشورت کردن صحیح هم پا میباشد.