X
تبليغات

تصویر ثابت

فیچر و خصوصیات اپلیکشن گوشی
loading...
YourAds Here YourAds Here

مرجع مقالات طراحي اپليكيشن تخصصی

بازدید : 113
دوشنبه 15 دی 1399 زمان : 16:12

فیچر و خصوصیات اپلیکشن گوشی
برای فهمیدن جواب سؤال هزینه ساخت و ساز برنامه چقدر میباشد می بایست بدانید که اپ شما چقدر پیچیده میباشد. کوشش، تعداد و پیچیدگی فیچرهای اجرا گردیده بیشترین هزینه را برای بسط اپلیکیشن ها به یار دارااست. صفحه های، دکمه ها، موضوع های مشغول کلیه جز مواقعی میباشد که بر ارزش یک نرم افزار تاثیر بدون واسطه دارااست.

اجرای بعضی از فیچرها می‌تواند به شدت طولانی، وقت گیر و لبریز بحران باشد. در حالی که برخی دیگر نسبتاً کوتاه و معمولی می باشند. بسته به پیچیدگی چاره ها ، توسعه و گسترش دهندگان بایستی از API و الگوریتم های متععدی به کار گیری نمایند. از جمله به صورت معدل کانکت کردن اپ به وب سایت هزینه ای حدود ۱۰,۰۰۰ دلار در طراحی اپلیکیشن ایالات متحده دارااست. ( مشخصا این هزینه در هزینه کلی گسترش نرم‌افزار احتساب میشود و به معماری سیستم بستگی دارااست)

آنالیز هزینه افزودن فیچر به پروژه و بازه زمانی اجرای آن بر طبق داده ها کمپانی CleveRoad

تعامل و تضارب استفاده کننده با اپلیکشین
مخاطب ممکن میباشد در هر بخش های متفاوت نرم افزار به عنوان مثال اذن دسترسی به آلبوم، به کارگیری از دیتا، اعلان ها و مورد ها دیگر با برنامه در تعامل باشد. برای مثال جواز ورود مخاطب به اپ قادر است معمولی یا این که پیچیده باشد. اضافه کردن قابلیت و امکان هایی مانند بازیابی سر عبور، ذخیره رمزهای عبور، پباده سازی توسعه یافته دستکاری تصویر یا این که ورود از روش شبکه های مردمی سبب به ارتقاء هزینه می گردد. ابزارهای دخیل، برای مثال آدرس اینترنتی، نوتیفیکیشن ها، اشتراک گذاری اجتماعی معمولاً در نرم افزار های فروش استعمال میشوند.

اظهار لحاظ و گذشاتن کامنت، اشتراک گذاری، دوست داشتن و غیره واضح میباشد که برای نرم‌افزار های شبکه‌های‌اجتماعی آیتم به کار گیری قرار میگیرد. اعمال هرمورد از این فیچرها موجب ارتقا بازه توسعه و گسترش و متعتقبا ارتقاء هزینه ساخت و ساز برنامه میگردد.

به کارگیری از تجهیزات دستگاه
گسترش به کارگیری از تجهیزات دستگاه از روش نرم‌افزار جز مواقعی میباشد که می بایست ارزیابی کرد. یکسری سال پیش ، اپلیکیشن اپلیکیشنی که به hardware دستگاه دسترسی پیدا کرده بود، محدود به شماره گیری، به کار گیری از وب یا این که دیتا، بلوتوث نادر مصرف، دوربین و داده ها جای بود. اینک ما با تراشه های مختلف NFC سروکار داریم. سیستم های پرداخت و ابتکار در درحال حاضر پیشرفت می باشند. به صورت معمول، برای ساخت‌و‌ساز نرم‌افزار هایی با دسترسی به خصوصیت های دستگاه یاروهمدم از API های خاص برای سیستم دلیل استعمال میکنیم. با ظهور خصوصیت های تازه ، نیاز به معرفی API های نو داریم که برخی از آنان هنوز بسط نیافته اند . بدین ترتیب، مقطع گسترش اپ بیشتر می گردد، که بر مجموع هزینه تأثیر می‌گذارد.

علاوه بر این، در هنگام گسترش ممکن میباشد اتفاقات غیر مترقبه ای از قبیل غربال شدن چهره دهد. به همین برهان می بایست چنین هزینه هایی را در لحاظ بگیرید و دارایی را با هزینه اضافه به حساب آوردن نمایید.

مواقعی که بر به حساب آوردن قمیت نرم‌افزار تاثیر گذار میباشد - هزینه ساخت و ساز نرم‌افزار - نوژن

سفارشی سازی ui و ux
ساخت و ساز یک پباده سازی رابط کاربری منحصربه‌فرد یک کار پیچیده میباشد که مخارج مازاد را برای پروژه شما تأمین می نماید. مثال ای که میتوان به آن اشاره نمود مقایسه اپ اجتماعی واتساپ و تلگرام میباشد. اکثر اشخاص معتقدند که وقتی که با تلگرام کارمی نمایند لذت بیشتری میبرند. این به عبارتی رابط تجربه کاربری مطلوب میباشد. حسی که استفاده کننده از نرم‌افزار شما می‌گیرد. از سوی دیگر پباده سازی رابط کاربری مطلوب از نگاه بصری سبب به یاد ماندنی شدن یک نرم‌افزار در ذهن میگردد. پباده سازی قشنگ این روز ها برای یوزرها بسیار اصلی میباشد. سوای داشتن یک طراح پیش کسوت که سرویس ها پباده سازی UI / UX را ارائه میدهد، ساخت و ساز یک جنس عالی به رنج قابلیت پذیر میباشد.

Platforms
آیا به اندیشه ساخت‌و‌ساز یک اپ iOS می‌باشید؟ شاید قصد اجرای ایده ی خویش را در بستر android دارید؟ بدین ترتیب، می بایست هزینه ساخت و ساز نرم‌افزار های اندرویدی و آیفون را بدانید. شما بایستی از به عبارتی در آغاز بستر بسط یا این که پلتفرم توسعه و گسترش را معین فرمایید. به این دلیل‌که. این سیستم دست اندرکاران گویش های متعدد نرم افزار نویسی را دارا‌هستند، SDK های متفاوتی دارا هستند و از ابزارهای متفاوت بسط استعمال می نمایند.

این سؤال پیش میاید: آیا در توسعه و گسترش اپلیکیشن های iOS یا این که Android تفاوت قیمتی وجود دارااست؟ در شکل ساخت اپ برای یک پلتفرم واحد، اختلاف ارزش قابل توجهی در Android و iOS نیست. ولی در صورتیکه میخواهید نرم‌افزار شما از دو یا این که چندین سیستم برهان پشتیبانی نماید، مطلقا بایستی هزینه بیشتری پرداخت نمایید.

زیرساخت نرم افزار یا این که backend
در گسترش اپ گوشی یک اند به صورت معمول یک سیستم استدلال میباشد که API ها را برای توسعه و گسترش دهندگان مهیا می نماید تا تبادل اطلاعات میان برنامه و مقر داده را صورت بپذیرد. به مراد ردیابی عمل مخاطب و آنالیز کارایی برنامه های کاربردی ، مجهز به تجزیه و بررسی میباشد. بسته به تعداد پارامترهایی که می‌خواهید ردیابی فرمایید و ردیابی چقدر ظریف و خاص خواهد بود ، هزینه ها مختلف می‌باشند.

پنل رئیس مطمئناً ابزاری بسیار اثر گذار برای رئیس محتوای اپلیکیشن ، یوزرها و آمار میباشد. خصوصیت های این پنل رئیس و کوشش آن تماما به بک اند نرم افزار متعلق میباشد.

پشتیبانی و بروزرسانی نرم‌افزار
یک کدام از آخری نکاتی که بایستی در حیث بگیرید این میباشد که پشتیبانی نرم‌افزار چقدر هزینه داراست. در اکثری از موردها ، هزینه پشتیبانی برنامه ممکن میباشد ۱۵ تا ۲۰ درصد از بها مهم گسترش باشد.

پشتیبانی، عیب یابی و محافظت نرم افزار یک خدمت ضروری میباشد حتی در شرایطی که هیچ طرحی برای ارتقا مقادیر و افزودن خصوصیت های تازه به نرم‌افزار نداشته باشید.

رفع خلل و حفظ اپ دربرگیرنده مورد ها تحت میباشد:

رفع انواع مداوم
بهبود ثبات و کارایی
سئو کد
اضافه کردن پشتیبانی از آخری ورژن های سیستم دلیل
بسط فیچرهای نو
به همین برهان همیاری با گروه توسعه و گسترش فورا بعداز فراهم شدن مال متوقف نمیشود. این یک فرآیند مداوم میباشد که تمامی‌ی شرکت ها بسط اپلیکیشن بایستی ارائه دهند.

مخارج بروزرسانی و پشتیبانی از اپ تلفن همراه - نوژن

مجموع هزینه ساخت و ساز اپ چقدر می گردد؟
مراحل گسترش نرم‌افزار های تلفن همراه دربرگیرنده این پروسه می‌گردد:

طرح ریزی
طرح
بسط
تست کردن
توسعه و گسترش
در کمپانی آرمان پردازان نوژن هنگامی همیاری خویش را آغاز می‌کنیم، براساس نیازهای شما و توضیحات ایده شما، تقریب تقریبی می‌کنیم. ما تعداد تقریبی ساعتهای ما یحتاج برای تهیه و تنظیم نرم افزار را انتخاب میکنیم. بعد از اخذ تأییدیه شما، ما به تحلیل ظریف، همخوانی بر توصیه شما میپردازیم.

درصورتی که غرض شما اکران کسب و فعالیت خویش به طور اصلی به طوری تا دوران ها در ذهن مخاطبان و مشتریان باقی بماند،میباشد پباده سازی و ایجاد نرم‌افزار میتواند شمارا در رساندن به‌این غرض یاری دهد. در واقع داشتن نرم‌افزار به نوعی یک سپرده گذاری بلند مقطع به حساب آورده می شود. تجربه نشان داده میباشد مبلغی که برای بسط نرم افزار گوشی پرداخت میگردد، تحت عنوان یک پول سپرده گذاری گردیده و متعاقباً جز سپرده گذاری های برگشتی میباشد.

برچسب ها طراحی اپلیکیشن ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 189
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 22
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 22
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 94
  • بازدید ماه : 636
  • بازدید سال : 2298
  • بازدید کلی : 11486
  • کدهای اختصاصی