مرحله 2: به اشتراک گذاری هدف ها کلیدی مخاطب
به اشتراک گذاری هدف ها نرم افزار تان با توسعه و گسترش دهندگان، به آنها این قابلیت را میدهد تا خویش را مکان مخاطب قرار داده و صفحه ها را به منطق طراحی اپلیکیشن تبدیل نمایند. هدف ها را یادداشت کرده و آن ها را تحت عنوان مرجع با بسطدهندگان به اشتراک بگذارید تا در هنگام رمزنگاری به آن دقت نمایند.
مرحله 3: به اشتراک گذاری مثال اول با توسعه و گسترش دهنده
مثال اول شما به توسعه و گسترش دهندگان تصویری پرنور از آنچه که قرار میباشد بسازند میدهد تا در هنگام ایجاد کرد به آن اعتنا نمایند.
با وجود مثال نخستین، توسعه و گسترش دهندگان می توانند به راحتی جریان داده ها و مشخصه های درونی نرم افزار شمارا ادراک نمایند. در صورتیکه هر سیرتکامل سردرگمی به وجود بیاید، آن ها مدام می توانند به مثال اول مراجعه نمایند تا ارزیابی نمایند که جریان صفحه های اکران بایستی چه طور باشد، چه خصوصیت هایی را بایستی دربرگیرنده خواهد شد، کارتن ها، طریق جابجایی صفحه های و تمامی چیز مربوط به هر کاغذ اکران می بایست چه شکلی داشته باشد.
مرحله 4: به اشتراک گذاری ویژگی ها پباده سازی
داشتن علم اول در رابطه HTML و CSS به شما امداد می نماید ساختار پباده سازی نرم افزار خویش را به شکلی ساختوساز نمائید که عمل توسعه و گسترش دهندگان را برای رمز گذاری آسوده سازد (یا این که دستکم دردسر نادرتری داشته باشد).
همینطور می توانید از راهنمای مدل یا این که سیستم پباده سازی که پیش از این تحت عنوان ابزار ساخته اید برای به اشتراک گذاشتن موادتشکیل دهنده اساسی پباده سازی مثل معیار شفافیت، رنگ ها، فونتها، طول و پهنا، محوربندی، مسافت و غیره استعمال نمایید.
به این ترتیب، هرچند طراحان و توسعه و گسترش دهندگان روی جنبه های مختلفی از یک نرم افزار تلفن همراه، عمل متفاوتی جاری ساختن میدهند، البته غرض فعالیت آن ها یکسان میباشد. درنتیجه برای ارائه یک فرآورده کیفیت عالی، وجود ارتباطی آهسته و سلامت دربین طراحان و بسط دهندگان، اهمیت بخش اعظمی دارااست.
جهت مطالعه ادامه این مقاله روی «پباده سازی نرم افزار چه میباشد؟ از پباده سازی توسعه یافته تا پایش پایانی» کلیک فرمائید.