# 6 لیست عشق و علاقه مندی ها
کلیه مغازه ها آنلاین نیستند، ولی این به آن معنا وجود ندارد که آن ها بایستی طراحی اپلیکیشن فروشگاهی را رها نمایند. در خصوص دکان های غیر آنلاین، میتوانید خصوصیت "لیست عشق و علاقه مندی ها" ارائه دهید. مقصود این فعالیت کوتاه کردن مجال سرویس ها به مشتری و گزینش آسانتر تولیدات می باشد.
نرم افزار تلفن همراه فروشگاهی میتواند تحت عنوان دستیار مخاطب در گزینش متاع سرویس نماید و به آنان اذن میدهد لیستی از کالاهای دلخواه (به اصطلاح لیست عشق و علاقه مندی ها) خویش را گردآوری و یک پیش فاکتور تولید کنند. آنگاه مشتری به مغازه شما برود و فارغ از هیچ زحمتی توصیه خویش را گزینش نماید. این خصوصیت سرویس ها به مشتری را بی آلایش ترکرده و در فیض موجب صرفه جویی در طی برای مشتریان و کارگر شما میشود.
# 7 نظرسنجی از یوزرها
درصورتی که میخواهید بدانید چه گونه یک نرم افزار خرید آنلاین مانند آمازون را پباده سازی نمایید، این خصوصیت تنها چیزی میباشد که شما نیاز دارید. نرم افزار آمازون شرکت کردن فوق العاده یوزرها خویش را از روش توصیه دادن تولیدات ویژه و پیشنهاد گردیده گردیده دیگرکاربران به دست آورد.
اصل کلی بی آلایش میباشد: با تجزیه و نظارت اخلاق مخاطب، شما میتوانید نیازهای اورا شعور نمایید و محصولی را توصیه دهید که به آن عشق نشانه داده ویا محصولی که وی احتمالا خریداری خواهد کرد. برای مثال، شما میتوانید تولید ها مشابه به آنهایی را که استفاده کننده پیش از این خریداری کرده یا این که مشاهده کرده را توصیه دهید.